30 Mayıs 2011 Pazartesi

HAFTASONUMUZ...

Bu hafta sonu pazar günü, Nilüferlerle berabert yaklaşık 1 yıl önce CNN TÜRK 'ta Vedat Miroro'un yemek programında tanıtımını yaptığı kurtköy de bulunana Özsüt Antep sofasına gittik.. Kurtköy de olması sebebiyle ancak Viaport Alışveriş Merkezine gittiğimiz döneme plan yapmıştık. Çok güzel karşıladılar. Çeşit çeşit yemeklerden tada tada devam ettik, yeme-içme işine.. İçine buz konulan yazın yenilen salatası çok enteresandı. Ben o kadar karışım ve sadece içinde ot olan şeyleri yiyemesem de o salatayı rahat rahat yedim. Onundışında içli köftesi, lahmacunu, kendilerinin yaptığı lavaşalrı çok lezzetliydi. Bunun dışında yediğimiz karişık kebap da çok güzeldi. Etler güzel pişmiş, fıstıklı kebap da nefisti. Yemeklerin ardından verdikleri katmeri ben çok sevemedim. Çok yağılı ve ağır geldi, bana. antepliler bu tatlıyı sabah aç karnına sütle yiyorlarmış..





Yemeklerin dışında çocuklarda düşünülmüş. Bahçede salıncaklar, oyun evi gibi birçok aktivite yerleride vardı. Altuğ oreada çok mutluydu. Hem yuvalama çorbasını hemencecik yedi, hem de vev giderken yolda 19:30 civarı uyumaya başladı. Gündüz uykuları da arada kaynayınca, 19:30 dan sabah 06:00 'a kadar uyanmadan uyudu.Uyurken, kaşık muhallebisi olan Aptamil bisküvili olan mamayı yedirdim.. Mışıl mışıl uyudu. Hava  güzeldi,, dışarda parkta oynamak onu çok mutlu yapmıştı.

Biz de eve gelince Altuğ hazır uyurken,bizde film izledik. Biraz tuhaf geldi, Altuğ'unun bu kadar uzuzn uyuması ..Ama dinlenmiş oldum, o da iyi geldi..
Bir haftasonumuz da böyle geçti:))))))

Hiç yorum yok: