27 Mayıs 2011 Cuma

DİYETİM...

2 Haftadır başladığım, ara ara bozduğum ve yılnadan kaldığım yerden devam ettiği diyetim:))))
Bu hafta gerçekten çok kçaklar ooldu. Nedense kendimi ve kafamı bir türlü  toparlayamıyorum... Güzelim pohaçaları, tostları sabah sabah cafede görünce dayanamayıp, yediğim günler oldu...

benim gibi vermesi gereken kilo çok ise , insanın sürekli motivasyona ihtiyacı oluyor. Ben 1-2 kg fazlası olanları gördüğümde algılayamıyorum.. Ama sorun herkese göre büyük.. benim vermem gereken kilo 20 kg:((( ne halt edeceğim , nasıl başaracağım bazen çok karamsarlığa düşüyorum..

Bakımımla ilgili düzenlemelerime başladım, hiç de fena gitmiyor aslında. Bir de bu hafta Avent'in beni davet ettiği Burcu Hanımla Bahar temizliği etkinliği kendime getirdi , beni.. Farkındalığım arttı.. Ne kadar çok işle boğmuşum kendimi.. O günden beri her sabah bir niyet ile kalkıyporum ve gün sonunda kendimi değerlendirtip, yapabildiklerim için de kendimi taktir ediyorum.. Başara bildiklerimin değerini arttırıyorum.. Böylece ruhsal olarak da kendimi yeniliyorum.
Bu yaz boyunca hem bedensel hem de ruhsal yapılanmaya gireceğim.
B-fitte spora başladım. Ara ara detoks yaptırıyorum ve yarın kavitasyona balayacağım.. Biraz da yediklerime dikkat edersem , bu iş tamam..
3 Haziran da bir iş görüşmesi yapacağım..  5 Haziran da Ümraniye de yepğılan Bebek festivalinde konuşmacıyım.. Yani bu önümüzdeki günlerde yediklerime daha sıı dikkat etmeli ve o zamana kadar en az 3 kg vermeliyim.. Giydiklerim biraz daha düzgün dursun..

Dün akşam Altan'la da konuşarak eve aldığımız tüm abur-cuburları almama kararı aldık. çÜnkü biz yedikçe kilo alıyoruz, Altuğ da minik minik tadarak sağlıksız şeyler yemiş oluyor. Hem oğlumuza örnek olmak adına hem de sağlıklı beslenmek adına bu karaı uygulamaya başlayacağız.

Diyette bu hafta ipleri biraz daha sıkmayı, detoks yapmayı düşünüyorum. Bu önümüzdeki şoklayıp, sonra sağlıklı beslenme işine döneceğim. Lahan açorbası diyetini yapmaya çalışacağım..
Bakalım, neler olacak?????????????

Hiç yorum yok: