31 Mayıs 2011 Salı

DİYETİM GİTMİYOOOO!!!!

Bunu ne zaman yazacağımı gerçekten merak ediyordsum. Bazen kafam da planladıklarımı , uyuşuk yanım devreye girince nedense yerine getiremiyorum...Diyetim idare ediyor.En azından kilo almadım.. Verdiklerimi geri almadım...Ama nedense sıkılıyorum.. Yazmaktan ve uygulamaktan.. Geçen gün katıldığım Bahar temziliği programından sonra herşeyin bir de öbür yönüyle bakmayı kafam da oturtmaya çalışsam da yııların alışkanlığı malesef hemen değişemiyor.
Kararlar verirken, yaptığım başarıları  yazzıp, diğer bir plana geçecekkken bunu yapmaktan zorlanıyorum..
Her neyse.. Kendimi olumlu olan herşey ile donatıcağımm.ç Planlar uypamayı çok seviyorum.. Bunları yazmayı, maddelemeyi.. Uymaya gelince biraz zorlanıyorum..Belki de çok iddalı şeyler planlıyorum.. Herneyse..


Planladıklaım ve yaptıklarım:

-Dukan Diyeti yapacaktım.. malesef yapamadım.Kitabını almıştım. Fakat taşınma esnasında kaybettim.. Bir yerde okumuştum.. Diyetin kitabını okuyup, iyice inceledikten sonra bu diyeti uyapın, demişlerdi. ben de onun için başlamdım.. Bugün oğluşumla kitapçıya gitme planım var. Listeme bu kitabı eklemeliyim..

-Spor: Kaviyasyon, lenf drenaj ve b-fit.. Bunların hepsine birden başladım.. B-fite sadece yeteri kadar gidemedim.Bugün tartıdaki değeri görünce B-Fitte daha çok önem vermem gerektiğini farkettim..

-Bitki ÇAyları: Yeşil çay ve form çay günde en az 1 fincan kesin içiyorum. Bazen 2 bazen de 3 fincana çıkıyor. Düzenli olarak günde 2 fincan içmeye kendimi ayarlamalıyım.. yine de bu konuda iyi gidiyorum..

-Su: Günde içtiğim su miktarı da önemli. Ben su yeteri kadar içiyorum sanıyordum. Bir de ölçmeye başlayınca , doğru olamdığını anladım. şimdi ölçüyorum, yaklaşık günde 2,5-3 lt olmasını sağlıyorum. Haftasonu biraz sıkıntı olabiliyor. Altuğ ile kendimi unutuyorum.. Bir tek haftasonuna dikkat etmeliyim....

-Diyet Cola: İçtiğim diyet cola miktarını azaltmayı düşünüyorum. Evet !! bunu sadec düşünüyorum. malesef bu konuyu başaramıyorum.. Cola , işyerinde özellikle boşken beni oyalıyor sanırım. İçince rahatlıyorum.. Bu nedenle bu konuda kendimi çok zorlamak istemiyorum. Halbuki cola nmetaboliazmamı yavaşlatıyor, kabız yapıyor..Zaten kronik konstipe sorunu olan biri olarak buna esasında çok dikkat etmem gerek, malesef....

-Beslenme: Bu konuda çok zayıfım malesef... 3 haftadır diyet yapmaya çalışıyorum. Halen kafam da bir türlü oturtamıyorum.. Esasınsda çok basit.. Yemeyceksin!!! Ben hem yiyorum, hem de zararlı olan ne varsa yiyorum.. O nedenlede kilo ile ilgili hep bir sorunum var. Etrafımda 3-4 kilo fazlasdı için çabalayanları görünce daha da bunalıyorum esasında.. Ama ümidimi kaybetmeden , yediklerime dikkat edeceğim.. Yaklaşık 7 kg verdiğimde de diyetisyenime tekrar gideceğim. Yüzüm kalmadı, insanlardan yardım talep etmeye.. O nedenle 7 kg verip, diyetisytene gideceğim.. Bunu da Haziranın ortasına kadar halletmeliyim...


Evet arkadaşlar!!1 Diyet konum şimdilik böyle.. Bilemiyorum vallahi.. Burası da günlüklerime döndü.

Hiç yorum yok: