10 Mayıs 2011 Salı

DİYETTEKİ İLK GÜN..

Diyetteki ilk günüm..
Tabii ki daha akşam olmadı.Göreceğim..
Sabahleyin kendime acı çektirmemeye karar verdim. Yani 13 günlük şok diyeti yapmayacağım. Çünkü bu diyetler sonrasında daha fazla kilo almış oluyorum. Diyetisyenimin verdiği diyeti yapmaya karar verdim. Bunda da dünkü yazıma Peri'nin yazdığı yorumdan sonra karar verdim..


Şimdilik fena gitmiyor.Zayıflama ve yeşil çayımı içtim. Doğadanın çilekli yeşil çayını aldım. Tadı çok güzel. Normal de yeşil çayı pek sevmem. Zayıflama çayımı da yine Doğanın kayısılı form çayını aldım. sabah onlardan birer tane içtim. Birazdan yeşil çaydan bir tane daha içeceğim. Evde akşam da ikisinden birer tane daha içeceğim.
Sabah evden çıkmadan elma sirkeli suyu içtim. Ama itiraf etmeliyim: sabah sabah iğrençti.
Kahvaltıda kepekli beyaz peynirli tost, öğlen tavuk ızgara ve salata yedim..Akşama da ıspanak ve yoğurt ile yeşil salata yemeği planlıyorum..
Saat 17 :00 de kavitasyon randevum var. 30 dk kavitasyon, 15 dk power plate..
Diet cola malesef içtim. İçmeden de pek duramıyorum..
Su , güzel güzel içiyorum..

Önemli olan akşam.. Bakalım diyetimi bozmadan devam edebilecekmiyim???

Hiç yorum yok: