12 Mayıs 2011 Perşembe

MERHABALAR,

Diyetimle ilgili yazacağım.. Nasıl mı gidiyor? fena sayılmaz..
Ben her zaman diyete karar verdiğimde geçiş aşamam biraz kademeli oluyor. Her nedense birsden diyete başlıyamlıyorum. Onun için kendimi hiç kasmadan yavaş yavaş istediğim diyete geçiyorum.
Yedikelrimi epey bir kıstım. Özellikle ekmek olayını azaltım.. Ivır-zıvırları tam olarak kestim.Diyet coladan tam olarak vazgeçemiyorum. Diyet çayımı ve yeşil çayımı içiyorum. Selüleit kremlerimi kullnıyorum, artık düzenli.
Kavitasyon işi biraz karıştı. Randevuları karıştırdığım için önümüzdeki hafta başlayacağım. Hayatıma hareketi , sporu sokmalıyım.. Diyetisyen arkadaşım da aynı şeyi söyledi.Onun için dün B-Fit ile görüştüm. Sistemleri tam bana göre . Yarın deneme dersim var. Sonra da kayıt yaptırıp, devam edeceğim. Gelmeyince kendileri de arıyorlarmış.Tam bana göre.. Bu sisteme göre mayıs sonu ve haziran ayı boyunca spor, kavitasyon ve diyetle epeyce bir yol almış olacağım..

Dün bloglar arasında dolaşırken, yabancı bir blogda sağlıklı kahvaltı menüleri ve yemekleri görünce kendime , diyete de uygun yemek menüleri çıkardım. Dün hemen başaldım. Akşam ızgara köfte ve gavurdağ salatasıydı menü..

Bu akşam zeytinyağlı fasulye ve yeşil salata..Hatta dün gece bu gazla taze fasulyeyi 1 yemek kaşığı zeytinyağ ile pişirdim, bile:))))

Benim hastanedeki yemeklerime de dikkat etmem gerek. Hastane yemeklerine düzenlenen diyetim var esasında. Fakat yemekeler çok yağlı. O nedenle genel de cafede yiyorum..O konuda da kendimi terbiye etmem gerek:))

İşte böyle !!!!!

Hiç yorum yok: