9 Aralık 2011 Cuma

ALTUĞ'UNUN SEVDİĞİ ÇİZGİ FİLMLER

Altuğ 22 aylık ve yeni yeni Tv ilgisi çekiyor. Ve tercihleri olmaya başladı.





Oğluşum bebekliğinden beri hiç sıkılmadan Mickey Mouse çok seviyordu. Onun  peluş şeklinde boy boy oyuncakları var. Her gittiğimiz oyuncakçıdan bir tane almadan çıkamıyorduk. Disney 'in çizgi film kanalındaki Mickey Mouse'un külup evini çok severek seyrediyor. Hatta onlarla berber dans ediyor, bizim küçük adam..




Bunun dışında yaklşaşık 1 aydır da Pepee girdi hayatımıza.Çizgi filmini bilgisayradan akşam yemeği sıarasınada ya da öncesinde seyrediyoruz. Türkülerini saymazsak, güzel bir çizgi film. Müziklerini ve içeriğini beğeniyorum. Büyük -küçük kavramını öğrendi.







Pepee'nin ayllık dergisi varmış. Onu da aldık. Geçen ay ilk defa bu dergi ile karşılaşınca Altuğ çok sevindi.  İçindekileri tek tek sayıyor. Boyamaları, aktiviteleri yaptık. Dün bu ayki sayısını aldım. Yeni yıl  konusu.. Mevsimleri anlatmış. içinden çıkan boy cetvelini duvara astık. Kendileri bir güzel üstüne sanat eseri yaptı. Bakıcı teyzesiyle de öğle uykusundan sonra içindeki aktiviteleri yapıyorlarmış.. Ben de çok beğendim. sanırım abone olacağım.




Bir de Callio var. Onu da biliyor. Callio ile ilgili çok aktivite yapmasak da akşamları bir bölüm izliyor..Callio sadec bana çok mızmız geliyor. Ama Altuğ seviyor.. Tabii ki zevk onu:))

Hiç yorum yok: