16 Mayıs 2011 Pazartesi

DİYETİMM...

Tekrar Merhabalar,
Geçen bir hafta boyunca kimi kaçaklarla beraber 1 kg verdim. Bu da benim için başarı ..Çünkü hemen karar verip, diyete başlayamayan , sürekli ötleyen biri olarak, fena değil....

Hafta sonu enteresan bir durum, pre-menstüral dönemde olmama rağmen iştahım pek yoktu.Bu durum da işimi kolaylaştırdı. Ara öğün pek yapamasam da ana öğünlerimde pek de zararlı şeyler yoktu.
Bu sabah nesfit ve diyet süt ile güne başladım. Ardından çilekli yeşil çay ve şimdide kayısılı form çay içiyorum.


 Esasında Dukan diyetine kafayı taktım. Hatta geçen sene kitabını alıp, okumuş ve bir haftada güzel kilo vermiştim. Alternatifin biraz az...Yine bu diyet aklıma gelince internette aralştırma yapmaya başladım. Dukan Diyetinin resmi sitesinde http://www.dukandiet.com/ kişiye özel programı doldurdum. Tamamanen bana özel bir progrsam ortaya çıktı.68 kg beneim ideal kilommuş.6 gün atak,183 gün seyir ve 260 günde güçlendirme gününden oluşan bir program. Buna tamamne uyarsam 04/08/2012 de 68 kg olacağım..Esasında 189 günde 68 kg olup, 260 günde de kilo koruma programını yapacağım:18/11/2011 de istenilen ölçüdee olacağım.. Ne güzel kualaga nefis geliyor da... Uzuzn bir süreç..

İnternette dolaşıp, bununla ilgili blog var mı diye araştırınca hemen karşıma http://dukandiyetim.blogspot.com/ 

bu blog çıktı.Çok güzel.. Kitap almadan burayı takip ederek , bu diyeti yapabilirisiniz. Arkadaşın ellerine , kalemine sağlık..


Bu diyeti B-fit de yapacağım spor ve kavitasyonla hızlandıracağım.. İçeceğim bitki öçayları ve buraya yazı yazarak inşallah bu işi halledeceğim..
Esasında öncesi ve sonrası resmi koymayı düşünüyorum. Akşam Altan'a resmimi çektirip, bu yazının sonuna ekleyeceğim..

Göreceğiz, ya mutlu ya da rezil olacağım...

Hiç yorum yok: