14 Ağustos 2012 Salı

ALTUĞ'UNUN YENİ KİTAPLARI--- 1. Bölüm ---

Şu sıralarda Altuğ için değişik onun ilgisini çekecek kitap ve oyuncaklar alma peşindeyim. Kitap okuma işini çöok seviyoruz. Kitaplarını ben okuduğum için evdekilerden sıkıldım aslında. Kitap alırken, size itiraf edeyim, benimde zevkle okuyacaklarını seçiyorum. Vahşi şeyler olmamasına, vurdulu kırdılı bir şeyler olmaması çok önemli. Malesef çocuk kitaplarında bile böyle sahneler var.
Geçenlerde yayın evi bloğumdan beni ve Altuğ'u keşfederek, telefonla Disney'in Disney English My First Picture Dictionary  setini sattı bana. Kargo bana ulaştığında çok beğendim. Altuğ'unun ilk tepkileri de çok güzeldi. Bakalım ...


fotoğraf.JPG


fotoğraf.JPG


DİSNEY ENGLİSH  İngilizce Başarı Seti (Bluboo +DE Dictionary)
                 İngilizceyi En Sevdiğiniz DİSNEY PIXAR Kahramanlarıyla Öğretiyor!

Disney İngilizce Başarı Seti (Bluboo + DE Dictionary) (İngilizce-Türkçe)
  Disney English projesiyle 30 yılı aşkın bir sürede geliştirdiği yabancı dil uzmanlığınıçocuklara yepyeni bir yaklaşımla İngilizce öğretmek için kullanıyor.
  Dünyaca tanınmış uzmanlar rehberliğinde hazırlanan Disney English kitapları ve multimedya içeriği, okul öncesinden başlayarak tüm çocuklara İngilizceyi severek öğretiyor.
   Disney English My First Picture Dictionary ‘nin sayfaları akıllı blu.boo İngilizce eğitim tabletinin pırıl pırıl renkli  ekranında canlanıyor ve videolara, şarkı kliplerine, sesli öykülere dönüşüyor.
    Çocuğunuzun İngilizceyi sadece kitaptan okuyarak değil, sözcüklerin doğru telaffuzlarını dinleyerek etkileşimli oyunları oynayarak, öyküleri dinleyerek, videoları izleyerek öğrenecek. Dünyada bir ilk olan bu teknoloji ile İngilizce çok kolay olacak!


Altuğ da bu seti çok sevdi. En azından kulağı aşina olacak. Ve bu kitapla rahat 45 dakika eğleniyor. Benim içinde hepsinden önemlisi o... Evde olduğu için değişik şeylerle karşılaşması, algısının artması şu an için yeterli.. Zamanı gelince ;İngilizce de istediği herşeyi öğrenir...

Hiç yorum yok: