28 Aralık 2011 Çarşamba

ALTUĞ'UNUN YENİ KİTAPLARO


Altuğ'a sonunda Aç Tırtıl kitabını aldım.Dün Akmerkez AVM uğramıştım. Orada bulunana Remzi kitapevine dolaşırken ,bu üç kitabı satın aldım.
Bu 3 kitabı hediye paketide yaptırıp, eve gittim. Altuğ paketi çok büyük heyecanla açtı.İçindeki kitapları heyecanla karıştırdı. En çok da İş Bankası yayını olan 'Hareketli Ev'i sevdi.Kapağında içindeki çamaşırların hareket ettiği bir çamaşır makinesi, bir kedi ve süpürgeli bir erkek çocuk var. Farketmeden aldığım bir kitaba bayıldı. Şu aralar çamaşır makinesi ve elektrik süpürgesiyle çok fazla haşır neşir olduğuı için gece en az 5 kere bu kitabı okuduk.Aç Tırtılı da benim hareketli anlatışımla çok sevdi. Diğer orman hayvanları şimdilik çok ilgisini çekmedi.
Aç Tırtıl'ın içindeki meyvalar çok hoş. Hem güneş ve ay dedeyi yeni öğrenmiş olan Altuğ çin pekiştirmek iyi oldu. İçinde bulunan çilek de Altuğ'a süpriz oldu. Çileği hem yediği ve çok sevdiği için hemencik öğrenmişti. Onunla tekrar karşılaşmak , oğlumu çok memenun etti.
Kitapları seviyor olmasına çok memnun oluyorum.Bebekken hiç ilgisini çekmezken şimdi kendi tercihleri bile var. Bu da beni çok mutlu yapıyor.
Ayrıca eşleştirmeyi, kıyaslamayı ve özellikle de konuşmasına çok büyük katkısı var. Özellikle tekraraladıkça iyiyce öğrenmiş oluyor.

Hiç yorum yok: