25 Eylül 2011 Pazar

ALTUĞ'UNUN ELEKTRİK SÜPÜRGE AŞKI

Oğluşum bebekliğinden beri elektrik süpürgesine bayılıyor. Yanlışla evde yanında elektrik süpürgesi açılmışsa tüm gün boyunca salonun ortasında kalır. Gecenlerde oyuncakçıda dolaşırken oyuncağını alsam , aynı etki olur mu acaba diye düşündüm. Belki evdeki süpürgeyi rahat bırakır.




Oyuncak olan süpürgeyi sevdi. Ama evdekini de yanında istiyor. canı sıkıldığı zaman ''hadi Altuğ evi bir süpür ''dediğimde oyuncağı ile süpürüyor. N e güzel yapömışlar, pilli var. Açtığında ses çıkarıyor, içindeki minik toplar hareket ediyor.Toplar oynadıkça da Altuğ çok eğleniiyor.

1 yorum:

Onur ve Zeynebin annesi dedi ki...

Merhaba benim oglum su an 4 yasında, bebekliğinden beri süpürgeye bayılıyor, alışveriş merkezlerinde süpürgeleri seyrediyor, herkesin evinde supurge oynamak istiyor. Ben bu durumdan çok endişelenmeye başladım. Siz bir doktora danıştınız mı acaba bu durum normal mı? Google da "oglum supurge " yazdım sayfanız çıktı:)