1 Ağustos 2011 Pazartesi

ALTUĞ'UNUN YAZI TAHTASI VE İKEA SANDALYESİ

Bu pazar günü ikeaya uğradık. Daha önce hiç ilgilenmediği sandalyelerle ve masalarla bu sefer çok ilgilenince almaya karar verdik. Bir de yazı tahtasında çok güzel vakit geçirince , şu aralar yazı -çizi işlerindemn çokmzevk aldığı için babası oğluşuma yazı tahtasını da aldı..









Tüm gece sandalyesiyle güzel zaman geçirdi..Güzel başlayan ve yazı tahtasına yazmaaya başalayan Altuğ,
 sıkılamaya başlayınca başladı bu sefer kendi bacaklarını çizmeye.. Dün yaklasık 5 kere bacaklarını yıkadım. Baktım ki baş edemiyorum, kendi haline bıraktım. İkeanın kalemleri silinebiliniyor. Ben Nezih kitapevinden bebkler için olan kalemleri aldığımızda da sorun yoktu. Ama ben işteyken , benim asetata kalemleriyle kendini ve babasını bir güzel boyamış. Onları çıkarmak biraz sıkıntı yarattı. Mothercare 'dan banyo kalemi aldık. Onu henüz vermedim.verme konusunda da şu durumda şüpheliyim. Evin diğer duvarlarını boyarsa diye.)))


2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Hayırlı olsun Altuğ'a. Bu yaşla mı ilgili bilmem, Selim de çok sevmişti bu tahtayı .. saatler geçirirdi başında..

Bahar dedi ki...

Güle güle kullansın Altuğ'a. biz de aldık yazı tahtasından. Çok memnunuz.