22 Temmuz 2011 Cuma

DUKAN DİYETİM:)))

Biliyorum benim diyet işi bitti gitti. O kadar blog camiasına açıklamalar yapmak da benmi kesmedi.Haziran başında başlayan maceram sonucunda temmuzun ortalarına kadar toplamda 4,5 kg veren ben 1 kg geri alarak var olan durumuma devam ediyorum.
Geçenler de twitter da dolanırken, takip ettiğim arkadaşlarımdan biri Dukan Diyetiyle çok iyi snuçlar almış. Ben de her zaman ki gibi sürekli değişen kararlarımla sonunda Dukan'a karar kıldım.
Bugün neler yaptım:
Sabah yulaf ezmeli süt yedim.
Ara yok malesef iş çok yoğundu.
Öğle yemeği öncesi sütle yapılmış az nescafe içtim.
Öğlen; ızgara köfte ve yoğurt yedim.
Ara yine yok.
Bakalım akşam olayını nasıl atlatacağım..Eve gidince , ayran falan içer, akşam da ızgara yapılmış et gibi birşeyler yeriğm diye düşünüyorum..
Diyete başlamadan önce protein olarak yenecek çok fazla şey varken şimdi menü ayarlayamıyorum, ne komik değil mi??

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Haydi hayırlı olsun arkadaşım.. Başaracağız inşaallah!

Fatma dedi ki...

Diyetiniz kolay gelsin. Ben de aynı diyeti yapıyorum ve 9.5 kilo verdim. Bu diyetten memnunum lütfen sizde bu diyeti uygularken 2 lt su içmeyi unutmayın, en önemlisi bu. Kitabını alıp okuyun derim daha iyi olur sizin için. Aralarda da yasak olmayan her şeyi yiyebilirsiniz. Mesela ben şu anda ikinci aşamadayım ve günde iki adet light meyveli yoğurt yiyorum bana diyetin sıkıcılığını unutturuyor:)
Not: light yoğurdun içine iki kaşık yulaf ezmesi ekleyerek günlük karbonhidrat ihtiyacımı da karşılamış oluyorum.