21 Haziran 2011 Salı

YENİDEN VE HALEN DİYET VE YENİ KARARLAR:))

Temmuz'un ilk haftası tatile çıkacağıma , yani mayoyla buluşacağıma göre diyet işini biraz daha sıkmalıyım.. Tabii ki bunu  buraya yazmamalıyım, ama neyse...
22/06/2011-30/06/2011 arasında Lahana çorbası diyeti yapacağım.. Lahanamı aldım. Şimdi bunu yapması ve en öönemlisi içmesi var..
Lahana çorbasını iş yerindeyken içeceğim. Sabah ve öğlen büyük bir kase..
Akşamları ise karpuz ile geçiştireceğim.. Karbonhidrat alımıma dikkat etmeliyim. Şu sıralar sabahları yavaş yavaş diyeti gevşeterek, pohaçaları yemeye başladım.Hemen kendini kontrol etmeliyim....Bu şok diyetle  Biraz kendine gelsin, vücut..
Geçenlerde daha hızlı zayıflayayım diye, bir zayıflama ilacı yutuverdim. 5. gün sonunda işyerinde hasta ile görüşürken, her yerler gözümün önünden kaydı gitti.. Ölüyorum dedim.. Tansiyonum da bir güzel yükselmiş.. allahım, zayıflamak uğruna tatlı köye yolculuk yapacağım.. Neyse, yemek yemeyi unuttuğum için şaşkınlık olmuş. Birşeyler yedikten sonra dengem yerine geldi. Amaben bir daha kesinlikle o ilaçlardan içmeme..Sizlere de tavsiye etmiyorum..
Zayıflama konusunda hiç acele etmemeli.. Sağlıuklı sağlıklı kilo vermeli insan.. Ama iradesine sahip olup, yılmadan devam etmeli..
Ben de bu konu çok zor. Her geçen gün gittikçe şişkolaştığımdan dolayı esasında çok mutsuzuzm..Kilomda vücudumun üst bölgesinde olduğu içinde tehlikeli.. Kalp krizi geçirme riskim çok yüksek, organlarda hepsi yukarı da , yağlanabilirler..
Doğum öncesi tahlilerimi yaptırmış ve herşeyin yolunda olduğunu görmüştüm. Esasında onları tekrar yinelemek gerek..
Ben de yazarken konudan konuya atlıyorum.. Herneyse..
Şimdi tekrara dönelim, zayıflama projeme:

21/06/20111-30/06/2011 arasında ;

*Lahana Çorbası diyeti yapılacak.
*Hergün yeşil çay içilecek, 3 fincan..
*laksatif veya  form çay ile bağırsak kontrolü( ben kronik konstipeyim ve bununla ilgili laksatif kullanmak durumunda kalıyorum, ara ara..)
*günde 3 lt su içilecek.
*selüleit krem ve jelleri hergün düzenli kullanılacak.
* evde termal şortunu giy.. hatta aldığım zayıflamaya yardımcı jeli kullan..

Bunları düzenli olarak yapar ve diyeti de uygularsam kendime hediye alacağım.. Yarında annele dolaşıp, kendime hediye bakayım..:)))

Bakalım neler olacak:????

Hiç yorum yok: