20 Mayıs 2011 Cuma

DİYETTİMM:((((

Başlıktan anlaşıldığı gibi , iyi gitmiyor. Bu hafta premenstural dönemimin ve şiddetli öksürük-aksırık olan dönemimimn gazabına uğradım. Aldığım ilaçlar kanamamaı etkiledi. Şimdi de oturunca kalkamıyorum, kalkınca oturamıyorum..haftanın ararsındaki 19 Mayıs tatili ve buna bağlı herkesteki rehavet benim de üstüme çöktü. Bu hafta diyet için kötü gitti. Yaz geldi, geliyor ben halen şişko:)))
Bu haft ayptığım iyi şeyler;
Suyumu içiyorum,
Yeşil çay ve form çayımı içiyorum,
B-fitte başladım:( eğlendim de:)))
Cilt bakımına gittim, ertelemedim:)) Uzmanın cildim için söyledikleri beni motive etti:))))
Vucut kremlerimi yani sıkılaştırıcıları düzenli olmasada daha sık kullandım,
Diyet yapamadım, ama kilo aldırıcılardan 1 gün hariicinde uzak durdum. Malesef 1 gün çikolatalı gofretleri hopur hopur götürdüm:((
Diyet cola miktarını azalttım. Bu miktar yeterli değilse de fena değil..
Geçen hafta işte böyleeydi.. Yaramazlıklarım da hafi,flemelere var. İnşallah bunun miktarı da artacak.
http://www.taylankumeli.com/diyet_itiraflariniz.asp buradan diyet yapanların itiraflarını okuyorum. Bazen bu tip forumlar bana çok ilham veriyor. Motivasyonumu arttırıyor.

Önümüzdeki haftadaki amacım artık diyetimi harfiyen uygulamak, b-fitte haftada 3 kere gitmke, kavitasyonumu iptal etmeden gitmek, cola çok çok az içmek, kremleri düzenli kullanmak...
Yandınız, eğer yazılarımı okuyorsanız bu kız hep aynı şeyleri yazıyor der, çekip gidersiniz.  Lütfen gitmeyin!!Beni motive edin!!!!

Hiç yorum yok: