29 Ocak 2010 Cuma

Altuğ için hazırlanan bebek şekerleri ve bebek kurabiyeleri




 Altuğcuğum, bizi hazırlıksız yakaldı. 33. haftada gelince, ve ilk gece vücudunda oksijenlenme ilgili minik bir problem olunca , odamın süslenmesini , bebek şekeri, kapı süsü gibi hazırlıklarının yapılmasını istemedim. sanki bebeğim doğdu ve hasta ben de kutlama yapıyormuşum gibi geldi. ertesi gün herşey yoluna girinc o zaman kızkardeşim Ebru oda kapısını süsletti ve bebek şekerlerini haazırlattı. Bunun yanı sıra Funda arkadaşım ( http://www.zencefil-zencefil.blogsot.com)%20bebek/ kurabiyelerini, Nilüfer de bez pasat hazırlamış. Eşim Altan da en sevdiğim orkideler hazırlqttılar. Bana süpriz oldu. Hem bebeğim iyiydi hem de odam ve ikramlarım çok güzel oldu.. hhiç bir eksiğim olmadı. Hepsine ayrı ayrı çok teşekkür ederim... Hepinizi çok seviyorum...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

GÖZÜN AYDIN GÜLE GÜLE BÜYÜT SAĞLIKLA İNŞALLAH EVLADINI.AMAN YAVRUM HERŞEY DÜZGÜN OLUNCA GERİSİ TEFERRUAT ZATEN HERŞEY HALLOLUR.HER BEBEK KISMETİYLE GELİR.SENİNKİNİN DE KISMETİ BOL OLSUN ÖMRÜ UZUN OLSUN ÇOK MUTLU OLSUN İNŞALLAH

Unknown dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ. DOĞRU SÖYLÜYORSUNUZ, SAĞLIKLI OLSUN OĞLUŞUM ERİSİ BOŞ....

minimalist dedi ki...

gözünüz aydın; Allah analı babalı büyütsün. Mutluluklar...

Unknown dedi ki...

esracim tekrardan agzinin tadi ile gule gule buyut bebegini. saglikla ve sihhatle. hollandadan,sevgiler

havvanur dedi ki...

esra hanım çok sevindim allah analı babalı büyütsün maşallah minik prens altug a