18 Ekim 2009 Pazar

ÖRGÜ DÜNYASI ilk yardım etkinliğini yapmak üzere üyeler kollarını sıvadı. Gaziantep Görme Engelliler İlköğretim okulu öğrencilerine yardım amaçlı örgü örüyoruz. Yelek, süveter, atkı-bere takımı aklınıza ne gelirse.. Maddi durumu çok kötü olanlar var ve Onlara Bayram Hediyesi olsun istiyoruz. Lütfen sizde foruma üye olun ve etkinliğe sizlerde katılın. Bu etkinliği bloglarınızda duyurun daha çok çocuğu mutlu edelim. Etkinlik 20 Ekimde başlayıp 15 Kasım'da son bulacaktır ve 16 Kasım'da çocuklara hediyeler ulaştırılacaktır. Destek olmak için foruma üye olup şartları öğrenebilirsiniz.
Lütfen sizlerde Bloglarınızda bu etkinliğe yer verin..

Dipnot: Kesinlikle MADDİ(parasal) Yardım kabul edilmiyor. Sadece örgü olacaktır.


http://ewcimen.blogspot.com/2009/10/gap-gorme-engelliler-ioo-yardim.html

Hiç yorum yok: